Monday, February 15, 2010

Jaguh Lari Berpagar Sekolah 80 meter

Walaupun berlatih hanya menggunakan kon besar dan palang batang penyapu namun atlet kita (hurdle) begitu menyerlah dalam kategori ini, di peringkat zon sahaja 4 orang atlet kita telah terpilih mewakili zon Ampang pada tahun lepas iaitu Rizalul Supandri, Umar Syawal, Muhd. Nizam S., dan Roslin. Pencapaian 1 emas peringkat zon dan 1 emas peringkat daerah serta 2 gangsa peringkat zon. Diharapkan pihak sekolah memberi perhatian yang sewajarnya apa sebenarnya yang amat diperlukan oleh atlet kita kerana sehingga kini acara ini belum pernah dipertandingkan di peringkat sekolah atau sukan tahunan sekolah.


Moralnya : Untuk berjaya kita tidak perlu kelengkapan yang sempurna mahupun layanan istimewa lebih-lebih lagi melibatkan dana yang besar. Apa yang penting kesungguhan dan inisiatif atlet itu sendiri untuk pergi lebih jauh dengan kemudahan yang seadanya.

p/s Sukan Tahunan Sekolah Acara Lari Berpagar tidak pernah dipertandingkan.

No comments:

Post a Comment

SEKALUNG PENGHARGAAN KEPADA PUAN ARINAWATI (IBU KEPADA IRFAN SOPHIAN & SOFEA RAIHANA) DI ATAS KESUDIAN BELIAU MENAJA T-SHIRT PASUKAN OLAHRAGA SEKOLAH. SEMOGA DAPAT MEMBAKAR LAGI SEMANGAT PARA ATLET KITA UNTUK BERJUANG MENJULANG NAMA SEKOLAH..

Halaman