Thursday, March 18, 2010

Latihan Semasa Cuti terus berjalan..Non Stop..

Masa cutilah ni kalau nak buat latihan habis-habisan sebab minggu depan dah mula start sekolah, ingat nak bagi mereka rehat panjang sikit. Selepas ini mereka akan bawa haluan masing-masing sebab berjuang untuk rumah sukan masing-masing.

Berkongsi ilmu dan pengalaman Coach jemputan @ sebenarnya guard sekolah Mr Govinda yang bukan calang-calang latar belakang sukan beliau. Pengalaman lepas, beliau yang pernah membimbing atlet sekolah menengah dan bekas atlet negara di era beliau serta hampir mewakili negara ke sukan sea namun tersekat akibat kemalangan jalan raya.
Sesekali kita kena tunduk ke bumi hilangkan ego kerana di sekeliling kita ada yang lebih berilmu dan mereka sudi berkongsi pengalaman yang amat berguna. Saya tidak malu mengatakan saya banyak belajar microsoft Excel daripada kerani sekolah dan ilmu itu jugakla saya kongsi manafaatnya bersama rakan sekerja yang lain. Ilmu ada dimana-mana dan ada pada siapa-siapa tanpa mengira pangkat dan kedudukan.



Proses pemantapan lari berganti-ganti atlet sekolah
Selain daripada larian, beliau juga berkongsi ilmu teknik lontaran peluru. Adik comel kita ni Intan Suraya nama dia. Dia ni serba boleh, nyanyi boleh, menari boleh, bola jaring boleh dan terkini lontar peluru pun boleh..
Cuaca nampaknya menyebelahi kami, sepanjang minggu ini tiada hujan yang turun
Uhhh..letih..nak patah pinggang lompat jauh..pasir pun da mula keras seperti tanah..hehe

No comments:

Post a Comment

SEKALUNG PENGHARGAAN KEPADA PUAN ARINAWATI (IBU KEPADA IRFAN SOPHIAN & SOFEA RAIHANA) DI ATAS KESUDIAN BELIAU MENAJA T-SHIRT PASUKAN OLAHRAGA SEKOLAH. SEMOGA DAPAT MEMBAKAR LAGI SEMANGAT PARA ATLET KITA UNTUK BERJUANG MENJULANG NAMA SEKOLAH..

Halaman